The first days.. - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Wouter Noordam - WaarBenJij.nu The first days.. - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Wouter Noordam - WaarBenJij.nu

The first days..

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Wouter

18 Juli 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hey volger(s),

Na een aantal dagen vol met reizen, wachten, en dingen bezoeken dan eindelijk even tijd voor een kleine update.

Na met de ICE van arnhem naar frankfurt te hebben gereisd moest ik van 10u 's avonds tot de volgende ochtend 7 wachten totdat ik in kon checken. Gelukkig had ik een soort van ligstoel dus ik ben de nacht tamelijk comfortabel doorgekomen. Na 13u vliegen met tussendoor een tussenstop in regenachtig Recive kwam ik dan eindelijk aan in Rio. Na een tijdje zoeken vond ik de taxi chauffer die me naar het hostel zou brengen (had ik vantevoren met het hostel geregeld). Wel zo fijn na een reis van 36uur!

Na een paar uur slaap (door de jetlag) heb ik de eerste dag in Rio vooral genoten van de stranden van copacabana en ipanema. Beide zijn echt verschrikkelijk mooi! Heb lekker gezwommen en een beachsoccerwedstrijd van de talenten van flamengo zitten kijken. 'S avonds de wedstrijd om de copa america tussen argentinie en uruguay zitten kijken en gepraat met wat mensen uit het hostel.

De tweede dag stond in het teken van het bezoek aan het Christus beeld dat iedereen kent. Het kostte me in totaal 8u maar het was het zeker waard. Het is denk ik 1 van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien. En dan heb ik het niet over het beeld maar over het uitzicht over Rio. Dit is toch echt wel 1 van de dingen die je moet hebben gezien in je leven.

Ik heb besloten om nog een vierde nacht in Rio te blijven en daarna naar Paraty te gaan. Schijnt ook heel mooi te zijn. Maar ga nu eerst nog even de copacabana struinen :)


  • 18 Juli 2011 - 01:36

    Frans ( Cwz):

    HA Wouter

    Ik lees dat je het wel naar je zin hebt daar. Het is natuurlijk niet te over treffen met ons kantoor bij het cwz :-) maar mooi alternatief. Heel veel plezier daar

    gr

  • 18 Juli 2011 - 09:38

    Daan:

    Klinkt geweldig! Lekker temperatuurtje daar. Wat dat betreft worden wij hier bijkans depressief...
    Geniet er van!

    en lol @ Frans... idioot :)

  • 18 Juli 2011 - 11:20

    Thijs:

    Klinkt goed man... Nog steeds niet beroofd? ;) Zomerfeesten zijn hier ook begonnen maar jou avonturen klinken ietsje spannender. Kus voor mn neefje

  • 18 Juli 2011 - 12:11

    Pol Les Polles:

    ELLIE!

    Lekker man, klinkt allemaal 26 x beter dan hier! Wanneer kreeg je ook alweer die brazilian wax? Dat doen ze daar toch ook gewoon met pindakaas en een herdershond?

  • 18 Juli 2011 - 12:59

    Bierblik Buitje:

    Ellie (Sorry voor de echte ellie als ze dit leest...)

    Klinkt wel aardig;) Je moet eens bij Foelie uit het dakraam kijken, is volgens mij mooier dan Rio. Groeten aan Martha en Neymar! We spreken elkaar en geniet ervan daar!

  • 18 Juli 2011 - 13:07

    PS.:

    Nu ff niet..

  • 18 Juli 2011 - 18:57

    Mas:

    Ik weet niet of je verder ga volgen want het is behoorlijk jaloers makend!!;) Veel plezier de aankomende dagen! xx

  • 19 Juli 2011 - 16:01

    Corry:

    Niet slecht, helemaal niet slecht. Have fun nog daaro! hajee

  • 19 Juli 2011 - 16:42

    Kelly:

    Wout!

    Klinkt als een goed begin! Leuk verhaal al was ik meer onder de indruk van je mailtje haha. Ik denk trouwens dat ik die foto even wis want ik word daar HEUL jaloers van. Wat mega mooi daar zeg. Krijg er zelf direct weer reiskriebels van. Nou geniet goed de aankomende tijd maar wees ook een beetje voorzichtig en gedraag je want die politieagenten met geweren leken me niet heel chill! :O

    Kusss!!

    PS: Misschien dat t je nog niet geheel duidelijk was maar er is een tijdsverschil met NL ;)

  • 20 Juli 2011 - 13:55

    Mimi:

    Wha Wouter, wat goed te zien dat je goed geland bent! Maak er een paar mooie weken van.

    Tot snel, x Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Klote taxi...

05 Oktober 2011

To survive

22 September 2011

In Chili we have roads,

14 September 2011

Sometimes it is not about the destination...

05 September 2011

Buenos Aires en Santiago
Wouter

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 20880

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 02 November 2011

Zuid-Amerika

Landen bezocht: